Geoblog.pl    kultys    Podróże    Indie    Agra

Agra

Indie
Indie, Āgra

Leszek ktory tak bardzo chcial robic zdjecia ze wschodem slonca zaspal...to czekalem...
Ale zadne zdjecia nie oddaja urody taj Mahal.To trzeba zobaczyc!!!
Sniadanie w hotelua Alibaba z Sikhem czekaja przedwyjsciem.
Jedziemy z Sikhiem innym samochodemdo faterpur sikri. Wiemy ze cmusimy sie spieszyc ale nasz kierowca zalatwia nam kulawego przewodnika. Increadible India.
Przewodnik okazuje sie naprawde dobry (300rupieci + 60 bus)i wbrew pozorom szybki-ledwie nadazamy.
W drodze powrotnej klasyka gatunku. Sikh probuje zabrac nas doswojej knajpki i swojego sklepu z sari-wystarczy ze wymieniamy pieniadze u kolegi.
W Agrze zwiedzamy najwiekszy fort w Indiach(zabytek UNESCO)i taksowka zabiera nas na dworzec Agra Connect. czekajac na pociaghindusi informuja nasze ten pociag jedzie z drugiego dworca i proponuja taksowke lub ryksze.
Jestesmy czujni jak inna para z Francji . ona pomieszkiwala w Polsce w Katowicach a pracowala w Sosnowcu.Dobre?
Franki mysleli ze budka tel to informacja.Malo nie peklem ze smiechu ale nie bylo nam do smiechu.
Pociag nie przyjechal dopiero z opoznieniem pojawil sie na innym peronie. Razem z nami pociagu szukala inna Francuzka i Meksykaninz ktorym poznalismy sie blizej w pociagu.
Zabrzmi to idiotycznie ale biali w Indiach trzymaja sie razem bez wzgledu na narodowosc.
Noc w kuszetce troche zarwana